Yeni modelleri, yenilenen hizmetleri ve sürdürülebilir yaşam için oluşturduğu sosyal sorumluluk projeleriyle 2021’de iddiasını sürdürüyor. EU5 standartlarına uygun yenilenen ürün gamıyla kullanıcı karşısına çıkan Yamaha yılın ilk 8 ayında 9.014 satış adetine ulaştı. R25 Kadınlar Kupası, Kadın Ustalar Platformu ile yaptığı iş birliği, çevre bilinci ile oluşturduğu ‘Umut Ormanı’ gibi hayata geçirdiği yeni sosyal sorumluluk projeleri ile öncü olacak Yamaha sektörde sorumluluk bilincini yükseltmeyi hedefliyor.
Kullanıcıda her yıl olduğu gibi bu yıl da scooter ilgisi devam ediyor. Yamaha’nın 50cc, 125cc ve 250cc scooter modellerine ilgi çoğaldı. Ayrıca kurye sektöründeki canlılıkta bu segmentte büyüme yaşanmasına sebep oldu. XMAX ailesi, NMAX modelleri ve 250cc MT-25/R25 gibi ürün gruplarını içine alan middle segmentinde gerçekleştirdiği satışlarla 10 yıldır segment liderliğini sürdürüyor. Yamaha 2021’de yedek parça, aksesuar ve sürüş ekipmanlarında daha rekabetçi olarak daha erişilebilir ürünler pazara sundu. Kusursuz tasarımlar ve öncü teknolojiler geliştiren Yamaha 2021 yılında yenilenen modelleriyle stoklarını güncelledi. Yamaha yetkili bayilerinde NMAX 125, D’elight, XMAX 250, TMAX Tech MAX, R1, R7, MT-09, MT 07, Tenere 700, Tracer 9, Tracer 7, XSR900 VE XSR125 gibi öne çıkan modeller satışa çıktı. Pandemi etkisiyle hızla dijitalleşen dünya erişim açısından büyük bir konfor alanı oluştururken, herkes için erişim şartlarını eşitledi. Bu yıl ilki gerçekleşen ‘Autoshow 2021 Mobility’’de yer alan Yamaha yeni modellerini, hizmetlerini ve aksesuar çeşitliliğini online olarak motosiklet kullanıcıları ile buluşturdu. “Dijitalleşme bizim pandemi öncesinde de gündemimizdeydi” diyen Yamaha Motor Türkiye Ülke Direktörü Hakan Kaya “MyGarage ve MyRide uygulamamızla hem ürünlerimizi Yamaha kullanıcılarına dijital alanda hareket alanı oluşturduk” dedi.