Öne Çıkanlar ankara chp tsk deprem diyarbakır konya cumhurbaşkanı erdoğan bodrum ırak sgk zam Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank

Sahuru Emlak Ve Vasıta Arayarak Bekliyoruz

Ramazan ayıyla birlikte değişen uyku saatleri ve yeme-içme düzenleri, tüketicilerin online alışveriş alışkanlıklarına da yansıdı. sahibinden.com, sahur saatleri içinde site ve mobil trafiğinde yaşanan değişiminin yanı sıra kullanıcıların online alışveriş tercihlerine ilişkin verilerini açıkladı.

sahibinden.com'un yayınladığı verilere göre , Ramazan başlangıcından bu yana site içi genel trafik oranı yüzde 6 oranında artarken, sahur saatlerinde kullanıcı sayısında yüzde 110’luk artış gözlemlendi. Ayrıca kullanıcıların sahura kadar sitede geçirdiği süre de yüzde 17 arttı.

Kullanıcıların Ramazan’da alışverişlerinde özellikle mobili tercih ettiği gözlemlendi. Sahuru beklerken en yüksek trafik 03:00 saatlerinde gerçekleşti ve bu saatlerde sahibinden.com’un Android mobil uygulamasında yüzde 408, IOS uygulamasında ise yüzde 390 trafik artışı yaşandı.
Kullanıcıların sahur saatlerinde en çok baktığı kategoriler değişmedi; emlak ve vasıta kategorilerini alışveriş takip etti.
Ramazan’ın yaz aylarına denk gelmesi nedeniyle özellikle karavan ilanlarına ilginin arttığı gözlemlendi.

Sahurda trafik artışının en çok görüldüğü iller ise Gaziantep, Konya ve Ankara oldu.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.