Çukurova Belediyesi, halkın taleplerini belediyeye iletmek için muhtarlıklarda oluşturacağı "Belediye İletişim Merkezi" için ilçenin 27 muhtarıyla biraraya gelerek, “Muhtarlık Belediye İletişim Merkezi"nin protokolünü imzaladı.
Halkın belediyeye kolay ulaşması ve taleplerini aktarması için 30 aydır aralıksız sürdürdüğü, ‘Halk Günü’ toplantılarından sonra, halk gününü katılamayan halkın belediyeden isteklerini kolaylıkla ulaştırması için ilçenin tüm muhtarlıklarına ‘Belediye İletişim Merkezi’ kurma kararı aldı. Çukurova Belediye Başkanı Soner Çetin, “Halkımız bundan böyle, belediyemizden taleplerini, muhtarlıklarda oluşturacağımız ‘Belediye İletişim Merkezi’ vasıtasıyla bize ulaştırabilecek” dedi.
Başkan Çetin, “Muhtarlarımız, halkımızla devlet birimleri arasında köprü vazifesi gören seçilmişlerdir. Biz de, halkımızın muhtarlarımıza ilettikleri sorunları yeni kuracağımız ‘Belediye İletişim Merkezi’ aracılığı ile resmi olarak alıp, sorun ve talepleri, en geç bir hafta içinde çözüme kavuşturmuş olacağız. Böylelikle, hizmetlerimizle modern hale gelen ilçemizdeki sorunları, daha seri şekilde tespit edip, müdahale edebileceğiz” diye konuştu.
Çukurova Belediyesi'nden "İletişim Merkezi" Hizmeti
Çukurova Belediyesi, halkın taleplerini belediyeye iletmek için muhtarlıklarda oluşturacağı "Belediye İletişim Merkezi" için ilçenin 27 muhtarıyla biraraya gelerek, “Muhtarlık Belediye İletişim Merkezi"nin protokolünü imzaladı.
22 Ağustos 2016 Pazartesi 13:16