Öne Çıkanlar terörist Sera çin fibabanka Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan CHPli Çakırözer: Devlet Çiftçinin Derdine Derman Olmalı Gözcüler filminin yeni posteri Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca Birader (Shaqow) Cuma Vizyonda Yer Alacak Filmler Beşerî TOGGun yeni modeli

Çinli GWM’nin Tüm Dünyada Satışları 2 Milyonu Aştı

GWM pikap markasının temsilcileri, küresel düzlemde toplam satışlarının 2 milyon birimi geçtiğini ve bunun da kendilerini bu kadar yüksek performans gösterebilen ilk Çin pikap markası yaptığını açıkladı.  Pikap, GWM’nin ürettiği ilk ürün olup resmi istatistiklere göre, birkaç yıldır GWM pikabı satışlarının hızlı bir tempoyla artmasına tanık olunuyor. Dünya çapında 2019 yılı satışları, bir önceki yıla kıyasla 7,85 oranında yükselerek 148 bin 830 birime ulaşmıştı.  



Bu satışlar, 2020 yılında yüzde 51,2 oranında tırmanarak 225 bin birime varmıştı. Özellikle GWM POER, Wingle 5 ve Wingle 7 dünya pikap piyasasında satışa sunulan benzersiz modeller olarak ilk üç sırada yer almıştı.

Bu yıl yalnızca ilk üç aylık dönemde 187 bin GWM birim pikap satıldı; 16 ay boyu üst üste 10 bin birim GWM POER modelinin satılması dikkat çekti. Ekim 2021’de GWM pikapları 14 ay arka arkaya 20 binden fazla birim satış yapmıştı. Marka, Guangzhou 2021 Otomobil Fuarı’nda ise biri süper tasarım Jingang POER ve ayrıca Heidan olmak üzere yani modelleri tanıtıma sundu. Bu modellerin de satışların artış grafiğine olumlu katkı yapması bekleniyor.

GWM’nin pikap bölümü genel müdürü Zhang Haobao, geleceğe ilişkin olarak, GWM pikaplarının 2025 yılına değin yıllık 500 bin birimlik satışlarla dünyanın en çok satan ilk üç pikap firması arasında yer alacağını belirtiyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.